Oferta sponsorska

14.11.16

Pakiet „Mecenas Festiwalu”

Oferta sponsorska

Filharmonia Pomorska zaliczana jest dziś do czołowych instytucji kultury w kraju. Szczególnie znaczącą rolę kulturotwórczą odgrywa organizowany od 1963 roku Bydgoski Festiwal Muzyczny. Każdego roku, w ciągu miesiąca, w kilkunastu prezentacjach festiwalowych występują wybitni artyści estrady polskiej i światowej. W tych wydarzeniach uczestniczy zazwyczaj ok. 6 tysięcy słuchaczy przybyłych z całej Polski.  Festiwal, to duże przedsięwzięcie zarówno pod względem organizacyjnym, jak i finansowym. Zostań Mecenasem Festiwalu, wpisz się w historię tego istotnego dla regionu i Polski wydarzenia kulturalnego.

Oferujemy następujący pakiet sponsorski:

  • umieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej www.filharmonia.bydgoszcz.pl w zakładce Festiwal;
  • umieszczenie logo Sponsora na materiałach poligraficznych drukowanych na 2 miesiące przed rozpoczęciem Festiwalu (afisz zbiorczy (600 sztuk), plakaty (ok.1700 sztuk), ulotki (ok.20 tyś sztuk) – ekspozycja na słupach, w pojazdach komunikacji miejskiej, w gablotach w Galeriach Handlowych i innych punktach;
  • umieszczenie logo Sponsora na banerze zewnętrznym na gmachu FP (2×6 m);
  • umieszczenie logo Sponsora w reklamach na telebimie, w spotach radiowych, telewizyjnych;
  • umieszczenie logo Sponsora na tablicy wyświetlanej na 3 ekranach LCD
  • w gmachu FP, a także monitorze zewnętrznym przed gmachem FP;
  • wyświetlanie spotu reklamowego przygotowanego przez Sponsora na ekranie LCD przy kasie biletowej;
  • podziękowanie Sponsorowi w drukowanej książce programowej lub przez osobę prowadzącą koncert;
  • wystawienie roll upa Sponsora na terenie Filharmonii;
  • rozdawanie ulotek Sponsora przez hostessy;
  • kawiarenka VIP – spotkanie z dyrekcją FP i artystami po wybranym koncercie;
  • 10 zaproszeń dla Sponsora;
  • kupony rabatowe dla pracowników do 70% zniżki.

Filharmonia Pomorska bardzo aktywnie prowadzi swą działalność promocyjną w mediach społecznościowych. Nasz facebookowy fanpage polubiło już 6 tysięcy fanów, a twitter posiada blisko 600 obserwujących, z każdą chwilą odbiorców przybywa. Proponujemy nagranie „wywiadu ze sponsorem” (audio lub video), który zostanie umieszczony w przestrzeni wirtualnej.

Bilety 24